LAMBRETTA

Lambretta: Έφτασαν στην Ελλάδα τα πρώτα μοντέλα!

 7/2/2018
lambretta afiksi ellada 1
Αφίχθησαν στη νέα αντιπροσωπεία MUVUS A.E. 
Το V-Special, το νέο στιλάτο μοντέλο της θρυλικής Lambretta, σχεδιασμένο από τον KISKA, έφτασε στην Ελλάδα, με τα πρώτα scooter να κάνουν την εμφάνιση τους στον χώρο της ελληνικής αντιπροσωπείας MUVUS A.E.
lambretta afiksi ellada 3
Θυμίζουμε πως η έδρα της αναγεννημένης Lambretta GmbH βρίσκεται στην Αυστρία και η κατασκευή αποτελεί κοινοπραξία των Innocenti SA που κατέχει τα πνευματικά δικαιώματα, και του αυστριακού KSR Group GmbH.
Η αρχική παραγωγή περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, τα V50 Special, V125 Special και V200 Special, με πίσω φώτα LED, δισκόφρενα και στους δύο τροχούς (το V50 Special έχει ταμπούρο πίσω), και ψηφιακή οθόνη LCD, σε συνδυασμό με αναλογικό ταχύμετρο κλασικής σχεδίασης.
lambretta
Την αντιπροσώπευσή τους στην Ελλάδα έχει αναλάβει η εταιρεία Motostuff -μέσω της MUVUS A.E.- Motostuff που έχει διαγράψει την δική της σημαντική πορεία στον τομέα των ATV με την αποκλειστική αντιπροσώπευση των Polaris και Artic Cat σε όλη την Ελλάδα. Η έδρα της εταιρίας βρίσκεται στην Κερατέα απ' όπου θα γίνεται αρχικά η διανομή, σε δίκτυο που θα ανακοινωθεί σύντομα.
MUVUS A.E.
Λ. Αθηνών - Σουνίου, Πέτα Κερατέας, Τ.Κ. 19001
Τηλ. 2299069930
Fax: 2299069930
Email: info@motostuff.gr, info@muvus.gr

 

Η Lambretta επιστρέφει!  

(καταχώρηση 11/11/2017)


Η αιώνια επιστροφή της Lambretta στο χώρο των σκούτερ είναι πάντα μια καλή είδηση και σύμφωνα με ανακοινώσεις φαίνεται ότι η εταιρεία θα παρουσιάσει σε λίγες εβδομάδες ένα νέο μοντέλο. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται από τη φωτογραφια ενός σκοτεινού προφίλ teaser που δημοσιεύτηκε.
There are two proposed version: 'flex' with a turning mudguard and this 'fixed' version.
Το 2017 φέρνει την 70η επέτειο της θρυλικής εταιρείας των αξέχαστων σκούτερ που ιδρύθηκε το 1947. Η Lambretta κατασκευαζόταν από την κραταιά άλλοτε Innocenti και οι σημερινοί ιδιοκτήτες του ονόματος φαίνεται να είναι έτοιμοι να ξεκινήσουν την παραγωγή ενός μοντέλου που θυμίζει τις αυθεντικές γραμμές της Lambretta, που θα ονομάζεται Lambretta Vendetta L70.


Αυτό το νέο σχέδιο δημιουργήθηκε από τον διάσημο αυστριακό σχεδιαστικό οίκο Kiska, υπεύθυνη για το σχεδιασμό των μοντέλων της KTM τα τελευταία 24 χρόνια, αλλά και άλλων πετυχημένων δίτροχων της αγοράς.
Το νέο εγχείρημα αποτέλεσε μια καλή πρόκληση, σύμφωνα με τον Sebastien Stassin του οίκου Kiska: “Η Lambretta είναι θησαυρός σαν εμπορικό σήμα, ένα εμβληματικό σχέδιο που είχε έντονη επίδραση στον χώρο των σκούτερ για δεκαετίες, την οποία διατηρεί μέχρι σήμερα. Είναι τιμή μας και αισθανόμαστε ευθύνη που παίξαμε τέτοιο σημαντικό ρόλο στην επανέναρξή της”.
unnamed-4
To νέο design χαρακτηρίζεται από σεβασμό στο πρωτότυπο και ενθουσιασμό για το όνομα που θα επιστρέψει στην αγορά του χρόνου, αυτή τη φορά μέσω της ιδιοκτήτριας εταιρίας Lambretta Consortium. Η πρόκληση για τη σχεδίαση της νέας Lambretta για τους ανθρώπους του Kiska ήταν να καλύπτει στο βέλτιστο τις ανάγκες της μοντέρνας μετακίνησης, χωρίς όμως να χάσει την ουσία του εμβληματικού εμπορικού σήματος.

To νέο σκούτερ Lambretta Vendetta σύμφωνα με τις αρχικές ανακοινώσεις θα κυκλοφορήσει σε τρεις κυβισμούς: Vendetta 50, Vendetta 125 και Vendetta 180 σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρίας www.lambretta.com .



Lambretta LN 125
Motom's LN125 had an almost flat floor, but this required a dedicated chassis.
A lot of money and effort has been ploughed into the V-Special. This bodes well for larger capacity versions.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Lambretta V50 V125 and V200 Specifications (from 2017 brochure)

Engine
V50 SpecialV125 SpecialV200 Special
Type4-stroke air-cooled single cylinder4-stroke air-cooled single cylinder4-stroke air-cooled single cylinder
Capacity49.5cc124.7cc168.9cc
Compression12.5:110.7:110.3:1
FuelPetrol 95 (octane)Petrol 95 (octane)Petrol 95 (octane)
Fuel ManagementElectronic carbElectronic Fuel InjectionElectronic Fuel Injection
Max power2.6kW@7500rpm7.5kW@8500rpm8.9kW@7500rpm
Max torque3.4Nm@6500rpm9.2Nm@7900rpm12.5Nm@5500rpm
IgnitionCDIECUECU
StarterElectricElectricElectric
GearboxCVTCVTCVT
Final driveBeltBeltBelt
Max Speed45kmh (28mph)Not statedNot stated
Dimensions
Length1900mm1900mm1900mm
Width690mm690mm690mm
Height1130mm1130mm1130mm
Wheelbase1330mm1330mm1330mm
Seat height770mm770mm770mm
Fuel Tank Capacity6.5litres6.5litres6.5litres
Chassis
Front tyre110/70-12110/70-12110/70-12
Rear Tyre120/70-12120/70-12120/70-12
Suspension frontTelescopic forkTelescopic forkTelescopic fork
Suspension rearSingle rear shockSingle rear shockSingle rear shock
Brakes Front220mm disc220mm disc with CBS linked brakes220mm disc with Bosch ABS
Brakes Rear110mm mechanical drum220mm disc with CBS linked brakes220mm disc with Bosch ABS


Θα θυμηθούμε βεβαίως πως πριν από λίγα χρόνια η επαναφορά του ονόματος της Lambretta, παρότι τις αρχικές ανακοινώσεις και σχέδια, τελικά έληξε άδοξα. Το σκούτερ ονομαζόταν Lambretta LN 125, βασιζόταν στα μηχανικά μέρη του SYM Fiddle και φορούσε ένα καλοσχεδιασμένο μεταλλικό κουστούμι.
Η LN 125 είχε όμως “τσιμπημένη” τιμή (κοντά στις 3.0 χιλιάδες ευρώ το 125) και κυρίως εξαφανίστηκε από την αγορά παρά τον αρχικό ενθουσιασμό, κυρίως γιατί υπήρχαν πολλά προβλήματα και δικαστικές διαμάχες με τα δικαιώματα της φίρμας.
Η επενδυτική εταιρία από το Μιλάνο που το κατασκεύαζε τελικά – μέσω αλλεπάλληλων δικαστηρίων από την Lambretta Consortium – υποχρεώθηκε να αποσύρει τα σκούτερ από την αγορά. Αν και τα σκούτερ της “νέας Λαμπρέτα” αποσύρθηκαν από την αγορά η σχεδίαση “εκλάπη” από κινέζικες εταιρίες που διέθεσαν το LN στην αγορά με διαφορετικά λογότυπα. Και στην Ελλάδα κυκλοφορούν “LN” με το σήμα της ολλανδικής εταιρίας Turbho.

Εμείς σαν λάτρεις των Lambretta ευχόμαστε αυτή τη φορά το σημαντικό αυτό όνομα του χώρου να επιστέψει για τα καλά.
 This image explains perfectly why the slim V-Special bodywork has to be upswept to clear the engine and exhaust.
πηγή: http://www.lambretta.com/latest και scooternet.gr scooterlab.uk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου